joi, 29 octombrie 2015

Receptia noului apartament, pas-cheie pentru o mutare fara griji


Atunci cand sunt pregatiti de achizitionarea unei locuinte, clientii se concentreaza exclusiv ca alegerea apartamentului sa indeplineasca intocmai criteriile lor: buget, locatie, finisaje. Majoritatea uita insa de un ultim pas extrem de important pentru a-si asigura o locuire fara griji pe termen lung – procesul de predare-primire a apartamentului.

Aceasta etapa este esentiala mai ales cand in ecuatie intra achizitionarea unui apartament nou. Receptia apartamentului poate scoate la iveala atat eventuale probleme cu care proprietarul s-ar putea confrunta in viitor, cat si modul in care va decurge relatia cu dezvoltatorul, in functie de flexibilitatea si deschiderea acestuia.

Ce implica procesul de predare-primire?

In general, procesul de predare-primire este momentul in care clientul face o ultima vizita pentru a analiza apartamentul recent achizitionat. In particular, aceasta predare-primire implica mai ales componenta tehnica a apartamentului, aceasta fiind principala sursa a unor eventuale probleme ulterioare.

Receptia apartamentului are, de obicei, doua forme: la nivel de vicii aparente, cand clientul vine singur si constata starea apartamentului la momentul la care il preia, dar si la nivel de eventuale vicii ascunse, noul proprietar venind insotit de aceasa data de un expert tehnic in masura sa intreprinda si verificari pentru depistarea unor vicii ascunse.

Edenia-Titan, Adama

Dezvoltatorii seriosi, cu renume in piata, permit clientilor sa vina insotiti de orice tip de specialist (expert in hidroizolatii, instalatii, structura de rezistenta etc.), dar clientul ar trebui sa se intereseze indeaproape de pregatirea persoanei alaturi de care vine. Nu sunt putine cazurile in care clientii vin alaturi de diletanti care le furnizeaza mai mult informatii eronate sau de mica importanta.

Ce sa verifici la receptia apartamentului?

Receptia apartamentului ar trebui efectuata pe mai multe directii pentru a fi acoperitoare. in primul rand, verificarea atenta din punct de vedere juridic, incluzand aici autorizatia de construire, procesul-verbal de receptie a lucrarii, cadastru etc. De fapt, aceasta verificare ar trebui facuta si in momentul in care se realizeaza dezmembrarea apartamentului si se efectueaza cadastrarea locuintei.
Clientul ar trebui sa fie atent si ca, in cadastru, sa figureze exact ceea ce achizitioneaza si sa nu existe elemente suplimentare sau lipsa in realitate fata de plan.

Verificarea tehnica este a doua etapa si cea mai importanta, iar natura verificarilor se realizeaza in functie de fiecare speta in parte. De exemplu, pentru apartamentele aflate la ultimul etaj, clientul are trebui sa vina insotit de un expert in terase si acoperisuri. Totodata, dezvoltatorii de incredere ofera la receptia apartamentului un manual de utilizare a apartamentului, in care sunt clar mentionate toate detaliile necesare pentru o buna functionare si intretinere.

Principalele puncte carora clientul sa le acorde atentie crescuta

„De preferat este ca receptia apartamentului sa se realizeze in prezenta unui reprezentant al constructorului sau a unui inginer din partea dezvoltatorului – o persoana avizata, capabila sa raspunda intrebarilor de ordin tehnic venite din partea clientului. In cazul proiectelor Adama, pe langa pregatirea tehnica temeinica a reprezentantilor nostri, clientul poate oricand consulta cartea tehnica a proiectului pentru verificari”, declara Alina Necula, Head of Marketing & Sales Adama Group.

Edenia-Titan, Adama

Ulterior mutarii, verificarea atenta de la inceput trebuie dublata si de o intretinere corespunzatoare. De exemplu, folosirea unor materiale potrivite de curatenie pentru parchet, aerisirea incaperilor pentru indepartarea umiditatii, efectuarea unui reglaj pe an la tamplarie si schimbarea periodica a garniturilor etc.

Ce cuprinde procesul-verbal de predare-primire?

In procesul-verbal incheiat la receptia apartamentului, ar trebui mentionate toate problemele si viciile aparente constatate in timpul vizitei, alaturi de un timp de remediere. Un alt aspect important este legat de finisaje - daca finisajele sunt unele speciale, alese de client, acesta va trebui sa se asigure ca firma care va monta respectivele finisaje stie cum sa le monteze pentru a nu provoca nici o dauna.

Edenia-Titan, Adama

Citirea indexului de la contor nu trebuie nici ea uitata si mentionata in procesul-verbal incheiat la preluarea apartamentului. Clientul ar trebui sa se si asigure ca plata facturilor la utilitati este efectuata la zi intrucat furnizorii de utilitati nu accepta transferul in cazul unor facturi restante.

Despre ADAMA

Adama este un dezvoltator de top, activ in Romania, Moldova, Ucraina si Turcia. Compania a construit pana in prezent peste 1.700 de apartamente si cateva zeci de mii de metri patrati de spatii comerciale si birouri, in cadrul a numeroase proiecte finalizate: in Bucuresti – Evocenter One, Evocasa Armonia, Edenia Titan, Evocasa Optima, Evocasa Selecta, in Ploiesti – Evocasa Orizont, Bacau – Evocasa Completa, Brasov – Evocasa Viva, Iasi – Copou Bellevue si Cluj. Numarul unitatilor vandute de catre Adama se ridica la peste 1.400.

miercuri, 28 octombrie 2015

HORNBACH transforma 200 mp din fiecare magazin in Targ de Craciun cu peste 2.000 de produse de sezon


Pentru al 8-lea an consecutiv, Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, da startul sezonului de Craciun, fiind printre primele retele ce deschid un targ special dedicat Sarbatorilor de Iarna.

„La Hornbach, an de an, Sarbatorile de Iarna sunt un motiv de bucurie si ne dorim ca si clientii nostri sa simta la fel. Astfel, si anul acesta am deschis deja Targul de Craciun in cele sase magazine pe care le detinem in Bucuresti si in tara”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach Romania.

Acesta a subliniat ca, pentru a aduce mai aproape spiritul Craciunului, in fiecare magazin cca. 200 de metri patrati din departamentul de gradina sunt transformati in zone unde clientii pot gasi inspiratie pentru amenajarea casei si a curtii in asteptarea Sarbatorilor.

„Anul acesta Targul de Craciun este unul traditional, unde culorile predominante sunt rosul, albul si argintiul. Aici clientii vor putea gasi peste 2.000 de articole de sezon, de la decoratiuni si produse de iluminat pentru brad, cadouri, plante, brazi si multe altele”, a mai spus reprezentantul companiei.

Astfel, cei care isi doresc sa faca achizitii pentru Craciun pot alege din aproximativ 250 de modele de instalatii de diverse dimensiuni, forme si culori, peste 50 de sortimente de globuri de sticla si zeci de modele de lumanari simple sau parfumate. La aceste se adauga articole de iluminat pentru exterior, brazi - de mai multe dimensiuni si inaltimi, adusi chiar din Danemarca, plante speciale de Craciun si multe altele.

Targ-de-Craciun_Hornbach

O noutate in magazine este reprezentata de gama de globuri de brad pictate manual. Acestea sunt aduse in premiera in magazinele Hornbach si sunt deosebite mai ales pentru ca sunt create de catre furnizori locali care stiu cel mai bine care sunt modelele traditionale indragite de romani.

Articolele de iluminat, cele mai cerute de catre clienti

„In fiecare an, Targul de Craciun Hornbach are un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri a companiei, atat in Romania cat si in toate celelalte tari europene in care detinem magazine. Tocmai din acest motiv si in acest an mizam pe acest lucru”, a mai spus Mugurel - Horia Rusu.

Potrivit afirmatiilor sale, pe primul loc in topul celor mai cumparate produse de catre romani din cadrul Targului de Craciun se afla articolele pentru iluminat, fie ca sunt pentru interior sau exterior, fiind urmate de brazi sau globuri.

Hornbach-Targ-de-Craciun_HB_3

„De asemenea, foarte bine primite sunt produsele marca proprie Hornbach – cele pe care clientii nu le pot gasi in alte locatii. De altfel, peste 80% din articolele din gama de Craciun sunt furnizate de catre colaboratori externi si sunt produse special pentru magazinele noastre”, a mai spus Directorul General al companiei.

Conform declaratiilor acestuia, in perioada sarbatorilor de iarna, Hornbach va organiza, ca in fiecare an, si activitati speciale pentru copii.

Targ-de-Craciun_Hornbach_1

Despre Hornbach Romania

HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anterioara.

Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 152 de magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 6 in Romania (Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara si Sibiu).

Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectelor clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructii si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 770 activand in Romania.

luni, 26 octombrie 2015

Casa Alba recunoaste angajamentul Daikin pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera


Saptamana trecuta, Administratia Obama a recunoscut Daikin Industries, Ltd. si alte companii din sectorul privat pentru angajamentul continuu de reducere al emisiilor de hidrofluorocarburi (HFC) si al altor gaze cu efect de sera puternic care contribuie la schimbarile climatice. Evenimentul de la Casa Alba a fost gazduit de Dr. Ernest Moniz, Secretarul de Stat al SUA pentru Energie, si Gina McCarthy, Administratorul Agentiei de Protectie a Mediului.

Shinya Okada, Senior Executive Officer Daikin Industries Ltd., a declarat "Daikin este dedicat dezvoltarii si producerii unei intregi linii de sisteme HVAC care foloseste tehnologii cu impact benefic asupra mediului. Ne bucuram ca eforturile noastre au fost recunoscute de Administratia Presedintelui Obama si credem ca Daikin este un lider de care este nevoie in sectorul privat pentru protejarea climei globale."

Daikin Industries, Ltd. este cel mai mare producator de aparate de aer conditionat si fluorochimicale, cu sediul in Osaka, Japonia. Compania este dedicata de mult timp producerii sistemelor HVAC care au un potential impact asupra incalzirii globale mai mic decat sistemele conventionale. Goodman Global Group, Inc., subsidiara din SUA a Daikin, a fost recunoscuta de catre Casa Alba in cadrul unui eveniment similar in anul 2014.

Casa Alba recunoaste angajamentul Daikin pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera

In cadrul evenimentului de la Casa Alba, Daikin a facut trei anunturi:

- Goodman va incepe productia si vanzarea primului Package Terminal Air Conditioning (PTAC) de inalta eficienta care foloseste refrigerant de noua generatie, HFC-32. Unitatile PTAC sunt sisteme self-contained de incalzire si ventilatie folosite cu precadere in hoteluri, moteluri, spitale, condominii sau blocuri de apartamente. Noile unitati vor fi produse in Statele Unite incepand cu primul trimestru al anului 2016 si vor fi introduse pe piata sub numele Amana ®* . Compania se asteapta sa dezvolte si alte produse PTAC de-a lungul timpului.

- Daikin a declarat ca va continua eforturile de a controla strict si de a elimina emisiile secundare ale HFC-23, un material cu potential crescut de incalzire globala creat in timpul producerii HCFC-22. Angajamentul se refera la atat la facilitatile de productie din SUA, cat si la cele de la nivel global. Distrugerea emisiilor secundare ale HFC-23 va elimina o cantitate considerabila de emisii cu potential de incalzire globala, echivalentul a 6.7 milioane de tone cub de CO2 pe an.

- Compania a reiterat anuntul facut luna trecuta referitor la faptul ca Daikin ofera producatorilor din intreaga lume acces gratuit la 93 de patente pentru a incuraja alte companii sa dezvolte si sa comercializeze aparate de aer conditionat si pompe de caldura care folosesc HFC-32 ca unic refrigerant. HFC-32 este un refrigerant de noua generatie care adreseaza o gama larga de aspecte de mediu intr-un mod echilibrat, fiind o substanta care nu afecteaza stratul de ozon, este eficienta energetic, putin costisitoare, mai usor de reciclat si cu un potential de incalzire globala de trei ori mai mic decat cel mai utilizat refrigerant in prezent.

*Amana® este marca inregistrata a Maytag Corporation sau a companiilor din grup si este folosita sub licenta. Toate drepturile rezervate.

Despre Daikin

Daikin Industries, Ltd. este cel mai mare producator de aparate de aer conditionat si fluorochimicale, inclusiv refrigeranti. Compania, utilizand tehnologiile sale avansate pentru controlul refrigerantului, invertoare si pompe de caldura, dezvolta solutii de aer conditionat inovative si de inalta calitate pentru sectorul rezidential, de birouri sau pentru facilitati industriale. Fondata in Osaka, Japonia, in 1924, Daikin si afiliatii sai opereaza in peste 70 de unitati de productie la nivel global si are 59.000 de angajati. Produsele Daikin sunt disponibile in peste 140 de tari.

Despre Goodman

Goodman a fost fondata in 1982 si are sediul in Houston, Texas. Compania este cel mai mare producator de sisteme de incalzire si racire pentru uz rezidential si comercial din SUA. in 2012, Goodman a devenit parte a Daikin Group.

Despre Daikin Europe N.V.

Daikin Europe N.V. este un producator european important de aparate de aer conditionat, pompe de caldura si echipamente de refrigerare, cu aproximativ 5.500 de angajati in intreaga Europa si 10 fabrici de productie majore cu sediul in Belgia, Republica Ceha, Franta, Germania, Italia, Olanda, Turcia si Marea Britanie.

La nivel global, compania DAIKIN este renumita pentru abordarea sa inovatoare in ceea ce priveste dezvoltarea de produse, precum si pentu calitatea de neegalat si versatilitatea solutiilor sale integrate. Cu o experienta de peste 90 de ani in proiectarea si fabricarea de tehnologii de incalzire si racire, Daikin este lider de piata in tehnologia pompelor de caldura. Daikin VRV si Daikin Altherma sunt cele mai vandute sisteme de pompe de caldura in Europa, cu peste 500.000 de sisteme livrate pana in prezent.

DeltaStudio isi completeaza colectia de piese de mobilier cu un mix de produse de la cei mai renumiti producatori europeni


Peste 1.000 de metri patrati din showroom-ul de la Razoare au fost dedicati unui portofoliu complet de mobilier: un mix de produse de la cei mai renumiti producatori europeni, dar si colectii realizate la Piatra Neamt

Furnizorul de solutii pentru amenajarea spatiilor interioare DeltaStudio isi completeaza colectia de piese de mobilier cu o serie ampla de produse provenite de la cei mai importanti producatori europeni. Compania lanseaza oficial si o linie de colectii locale, proiectate de designeri romani, piesele fiind reunite sub brandul Formmat. DeltaStudio a devenit singura companie din Romania care ofera solutii complete pentru amenajarile interioare.

Mobilierul expus in showroom-ul DeltaStudio se incadreaza in palierul de pret mediu-superior, segment care inregistreaza cresteri constante in ultimii ani. in 2014 vanzarile DeltaStudio au crescut cu 22% fata de anul anterior, ca urmare a interesului clientilor pentru produse de calitate superioara.

formmat Colectia Baron

Dragos Bonea, Director General DeltaStudio, crede ca piata de produse si solutii de amenajare s-a maturizat in ultimii ani, iar ponderea clientilor care sunt interesati de calitate a ajuns la circa 25% din totalul pietei.

formmat Colectia Cutia

„Delta are o experienta de aproape 20 ani pe segmentul placarilor ceramice si al obiectelor sanitare. Extensiile de portofoliu s-au petrecut treptat, la cererea clientilor, ajungand acum in punctul in care vindem amenajarile la cheie, in colaborare cu proiectantii si echipele de montatori partenere. Practic acest business s-a reinventat si am reusit sa crestem constant de la an la an. Pentru 2015 estimam o cifra de afaceri de 10 mil EUR”, declara Dragos Bonea, Director General DeltaStudio.

Dragos-Bonea_Director-General-DeltaStudio

Noile colectii de mobilier, expuse pe o suprafata de 1.000 metri patrati din showroom-ul amplasat in zona Razoare, Bucuresti, cuprind ambiente si produse create de furnizori europeni precum Cortezari, Arketipo, Bonaldo, Poliform – Varenna, Aster Cucine, Ditre din Italia sau ArteM din Germania.

Relansarea brandurilor de renume din Italia pe piata romaneasca este una dintre principalele directii strategice pe care va miza DeltaStudio. O parte din aceste brand-uri disparusera din piata locala, dupa ce mai multi retaileri de mobilier si-au restrans activitatea.

formmat Colectia eMotion

Un puternic accent se va pune pe promovarea mobilierului romanesc – atat piesele unicat, realizate pe baza proiectelor semnate de designeri si arhitecti romani, cat si colectiile de serie, gandite si fabricate in Romania sub numele Formmat. Printre designerii care semneaza colectiile Formmat se numara designerii Victor Grosu, Marie Nouvelle, Mihai Constantin, Raluca Muresan, Andreea Pinter, Elena Codau sau Cristina Bulat.

„Design-ul romanesc s-a dezvoltat puternic in ultimii ani. inca nu suntem in stadiul de maturitate, dar avem o adolescenta frumoasa, remarcata si de presa internationala. Noi am experimentat cu mobilier produs de arhitecti si designeri romani o perioada de timp, pana ce am gasit formule care au atat valoare estetica, cat si succes foarte mare la public. Pot sa afirm ca am ajuns in punctul in care se poate face business cu design romanesc si imi propun ca in urmatorii ani sa exportam cat mai multa mobila autohtona”, a explicat Dragos Bonea.

formmat Colectia Otono

DeltaStudio distribuie pe piata locala si in Republica Moldova produse ceramice, instalatii sanitare, decoratiuni si mobilier de la cei mai mari producatori internationali din domeniu, precum si produse de mobilier pentru bucatarie, baie sau living, realizate in fabrica proprie de la Piatra Neamt.

joi, 22 octombrie 2015

Wetterbest, crestere de 25% in primele 9 luni din 2015


Compania Depaco, unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperisuri, prezenta pe piata prin brandul Wetterbest®, anunta o crestere de 25% in primele noua luni ale anului 2015, ajungand la o cifra de afaceri de 78 milioane lei si un volum de aproximativ 2,5 milioane mp de tigla metalica. Grupul, care cuprinde companiile Depaco, Polnebo si Cortina, a avansat cu 22% in aceeasi perioada, pana la 100 milioane lei.

Pentru anul acesta, reprezentantii companiei si-au propus atingerea nivelului de 100 milioane lei pentru Depaco si 130 milioane lei pentru Grup.

”Rezultatele obtinute in primele 9 luni sunt satisfacatoare si ne dau incredere ca ne vom indeplini obiectivele pentru anul acesta. Desigur, depindem si de conditiile meteo si de evolutia pietei, dar premisele sunt foarte bune”, a declarat ing. Dragos Irimescu, Director General Depaco.

ing. Dragos Irimescu, Director General Depaco

Strategia de dezvoltare a companiei prevede dezvoltarea periodica a portofoliului de produse. In prima parte a anului, compania a lansat cu succes doua profile noi: tabla plana faltuita Wetterbest® Click si profilul de tigla metalica de tip roman Wetterbest® Gladiator.

Wetterbest, tabla cutata w60

Incepand cu luna octombrie, compania propune un al treilea produs nou, tabla cutata W60, cu inaltimea cutei de 60 mm, ideala pentru constructiile industriale care au nevoie de un acoperis puternic sau unde se foloseste cofragul pierdut. Este un produs special, foarte rezistent la incovoiere datorita profilului cu unghiuri apropiate de 90 de grade. Produsul va fi disponibil si in varianta din otel de 1 mm grosime.

wetterbest fabrica

Depaco detine la fabrica din Baicoi cea mai mare capacitate de productie de tigla metalica si accesorii pentru acoperisuri din Romania, respectiv peste 30 de linii automate si cinci hale de productie, precum si cea mai moderna linie de fabricatie de accesorii pentru drenaj din Romania. Compania este singurul producator autohton de patru profile distincte de tigla metalica: Wetterbest® Wind, Wetterbest® Plus, Wetterbest® Classic si Wetterbest® Gladiator.

www.wetterbest.ro

miercuri, 21 octombrie 2015

Pipera Plaza gazduieste cea mai noua locatie World Class Romania


Pipera Plaza va gazdui cel mai nou club de fitness World Class Romania, lider in industria wellness-ului autohton. Brandul international se alatura celui mai recent proiect comercial din capitala, Pipera Plaza, in cadrul caruia va deschide, in luna decembrie, cel de-al 18-lea centru din reteaua World Class Romania.

Cu o suprafata totala de peste 1.470 de metri patrati, World Class Pipera Plaza include o sala de sport cu echipamente de ultima generatie si programe de antrenament alaturi de cei mai buni instructori. Pe langa serviciile de gym, group fitness, cardio si personal training, in centrul World Class din Pipera Plaza vor exista si zonele de functional training si cross fitness.

Odata cu deschiderea centrului World Class, Pipera Plaza intregeste tenant mix-ul si raspunde nevoilor comunitatii de proximitate (atat din zona rezidentiala, cat si din zona de business) de petrecere a timpului liber intr-un mod eficient si sanatos.

Pipera Plaza

Pipera Plaza este un concept autentic care imbina in mod ideal shopping-ul, timpul liber si entertainment-ul, ceea ce a captat inca de la inceput interesul a numeroase branduri romanesti si internationale, printre care si World Class. Brandurile Uncle John by Old Brick Pub si Sensiblu s-au alaturat si ele proiectului comercial, deschizand de curand doua unitati in incinta Pipera Plaza.

Pipera Plaza

Mai mult decat atat, Alpha Property Group va inaugura la finalul lunii noiembrie si faza a doua a proiectului, astfel ca pe clientii Pipera Plaza ii asteapta noi surprize.

Pipera Plaza

Despre Pipera Plaza

Pipera Plaza este cel mai nou proiect marca Alpha Property Group, parte a grupului german Intercora, una din cele mai mari companii imobiliare din Europa Centrala si de Est, specializata pe dezvoltare imobiliara comerciala.
Adresa: Sos. Bucuresti Nord Nr. 14
Facebook: Pipera Plaza

luni, 19 octombrie 2015

Polita de raspundere civila acoperisuri Lindab


Clientii Lindab dispun de un beneficiu unic pe piata: Polita de Raspundere Civila Acoperisuri

Incepand cu luna octombrie 2015, Lindab ofera un avantaj suplimentar clientilor sai, in premiera pe piata, prin Polita de raspundere civila acoperisuri. Astfel, persoanele sau companiile care achizitioneaza sisteme complete de acoperisuri din tigla metalica Lindab, realizate cu montatori Lindab, au garantia unei lucrari de calitate.

Procesul de constructie sau de renovare este unul foarte stresant pentru proprietar, din cauza numeroaselor probleme care pot interveni pe parcurs. De aceea, Lindab preia responsabilitatea pachetului de servicii legate de acoperis, oferind siguranta unui produs ce se ridica la inaltimea asteptarilor, montat corespunzator.

“Pentru a beneficia de un acoperis de calitate, estetic si cu durata mare de viata, este nevoie de 2 factori cheie: produse bune si montaj profesionist, conform instructiunilor din ghidul de montaj. Lindab ofera consumatorului toate premisele pentru a beneficia de un lucru bine facut, conform asteptarilor!”, a declarat Radu Gliga, Director Vanzari Lindab.

In cei 20 de ani in care activeaza in Romania, compania a oferit sisteme de acoperis de inalta calitate si a instruit peste 1.500 de montatori in cadrul Academiei Lindab. Mai mult, va continua sa impuna un standard in acest domeniu prin selectarea, testarea si promovarea montatorilor de incredere pe www.montatorilindab.ro.

Lindab polita acoperisuri

“De-a lungul timpului am vazut multe situatii in care oamenii si-au pierdut rabdarea si increderea in produs din cauza unor servicii realizate de mesteri pregatiti necorespunzator. De aceea am simtit nevoia sa facem un pas in fata si sa punem clientul la adapost, asumandu-ne responsabilitatea prin Polita de raspundere civila acoperisuri. Garantam astfel ca vom rezolva eventualele probleme intervenite in urma montajului defectuos, iar clientii Lindab vor fi acoperiti in orice situatie!”, explica Radu Gliga.

Polita de raspundere civila acoperisuri Lindab este valabila la achizitionarea sistemelor complete de acoperisuri din tigla metalica Lindab, realizate de montatorii Lindab, conform instructiunilor din ghidul de montaj Lindab. Prin aceasta asigurare sunt acoperite pagubele aparute in casa din cauza montajului defectuos si se refera la functionalitatea acoperisului, nu la aspectul sau estetic.

Lindab polita acoperisuri

Avand valabilitatea de 1 an de la data receptiei finale a lucrarii, polita poate fi utilizata doar insotita de urmatoarele documente:

- contractul de vanzare-cumparare;
- contractul de montaj (daca montajul este realizat de alta firma decat cea de la care se achizitioneaza produsele si la care activeaza un montator recomandat de Lindab);
- factura pentru materiale si factura de montaj;
- procesul-verbal semnat la preluarea acoperisului de catre montatorul Lindab (inainte de inceperea montajului);
- procesul-verbal de recepție a lucrarii, semnat de cumparator si montatorul Lindab.

Despre Lindab Romania

Prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1994, Lindab Romania dezvolta, produce si promoveaza produse si solutii moderne pentru constructii civile si industriale si sisteme de ventilatii pentru un climat interior imbunatatit. Produsele se fabrica din otel si sunt recunoscute pentru calitatea inalta, usurinta in asamblare, eficienta energetica, impactul minim asupra mediului si, nu in ultimul rand, pentru serviciile ce le insotesc si care aduc valoare adaugata clientilor.

Lindab Romania este parte a concernului international Lindab Group, care dezvolta, produce si promoveaza solutii moderne pentru constructii civile si industriale si sisteme ecologice de ventilatii. Lindab Group are puncte de lucru in 31 de tari si un numar de 4.300 de angajati.

Pentru informatii suplimentare va rugam accesati www.lindab.ro sau contactati-ne direct:

Camelia Popescu,
Manager Marketing & Comunicare Lindab
camellia.popescu@lindab.ro
Mobil: 0744.328.548

miercuri, 14 octombrie 2015

Roca a anuntat castigatorii celei de-a sasea editii jumpthegap, competitia internationala de design organizata de Roca


Ma Yansong prezinta castigatorii celei de-a VI-a editie a competitiei internationale de design jumpthegap, organizate de Roca

- Proiectele castigatoare la categoria Profesionisti si Studenti au fost Btwist si [Aria]2, ambele apreciate pentru nivelul de inovatie, accesibilitate si sustenabilitate
- Premiera a fost premiul pentru Sustenabilitate, oferit de Fundatia We Are Water, proiectului Plura, ce foloseste designul in favoarea economisirii apei
- Romania a avut un numar record de persoane inscrise in competitie, 83, plasandu-se pe locul 12 din 119 tari participante

Roca a gazduit ceremonia de premiere a celei de-a VI-a editii a competitiei internationale de design, jumpthegap, la Galeria Roca din Madrid, avandu-l ca prezentator pe celebrul arhitect chinez si presedintele juriului, Ma Yansong. La categoria Profesionisti, proiectul castigator este Btwist, realizat de spaniolii Irene Canada si Raquel Prendes, iar la categoria Studenti, proiectul [Aria]2, facut de Samuele Nucaro si Cristina Tu Ahn Pham, doi studenti italieni. Ambele proiecte au fost recompensate cu 6.000 de euro.

Proiectul castigator la categoria Profesionisti, Btwist, aduce o solutie inovatoare in spatiul baii, cu un lavoar ce poate fi adaptat la trei dimensiuni pentru trei functii diferite. [Aria]2, castigatorul la categoria Studenti, combina perfect caracteristicile de accesibilitate, viteza si inovatie, oferind solutia unui spatiu de dus care are un efect de sauna cu abur si de uscare, prin curent. Proiectul gandit pentru bai moderne are multiple roluri si foloseste conceptul de dus intr-un mod inovator.

Pentru prima data in cadrul aceste competitii bienale organizate din 2004 de Roca, in colaborare cu Centrul de Design Barcelona (BCD), a fost oferit un Premiu de Sustenabilitate, in valoare de 3.000 euro, de catre Fundatia We Are Water.

JTG_Jury_winners_Roca

In acest an, 119 tari au intrat in competitia globala, cu 3.700 de participanti. Romania a inregistrat in acest an un numar record de participanti, avand 12 proiecte inscrise de 83 de persoane la ambele categorii. Astfel, tara noastra ocupa locul 12 in topul competitiei dupa numarul de participanti. Startul inscrierilor a fost marcat in Romania printr-o conferinta de presa organizata de Roca in octombrie anul trecut cand designerul portughez Guta Moura, membru al juriului, a vorbit studentilor de la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu despre competitie.

Proiectele finaliste, care pot fi vazute aici, sunt:

Categoria Profesionisti:

- Cada Origami: Andrey Lebedev (Rusia)
- Roca Analytic: Joan Alba si Iago Buceta (Spania)
- Nanosoap: Pablo Luchino (Argentina)

Roca-Analytic_jump-the-gap

Categoria Studenti:

- Totem: Marta Munoz si Helena GalA (Spania)
- GLOVES: curat si uscat: Halszka Barelkowska (Polonia)
- B-thin: Victoria Bellido si Angel Cobo (Spania)

origami-bath_jump-the-gap

La ceremonia de premiere organizata in Galeria Roca din Madrid au participat 200 de invitati. De la presedintele juriului, Ma Yansong, distins cu numeroase premii printre care Tanarul Lider Global in 2014 (YGL), si continuand cu lideri ai domeniilor din design si arhitectura precum Jaime Moreno, ce a primit Premium National de Design 2015, si domnul Liu Wengiu, Consilierul Ministrului de Cultura din cadrul Ambasadei Chinei.

Membrii juriului au fost Marcelo Rosenbaum (Brazilia), Designerul si Directorul biroului de inovatie Rosenbaum; Tom Dyckhoff (Marea Britanie), jurnalist si critic de arhitectura; Guta Moura (Portugalia), Co-Fondator al Experimenta si Director al EXD Biennale; Josep Congost (Spania), Director al Roca Design Center; Rafael de La-Hoz, Arhitect (Spania), Patron al Fundatiei de Arhitectura Contemporana; Isabel Roig (Spania), Managing Director al BCD (Centrul de Design Barcelona) si fost Presedinte al BEDA (Biroul Asociatiei Europene de Design).

Toate informatii referitoare la competitie si ceremonia de premiere sunt disponibile pe website-ul oficial:

www.jumpthegap.net si pe pagina de Facebook (www.facebook.com/jumpthegap).

Despre Roca

Roca este o companie specializata in designul, productia si promovarea produselor destinate spatiilor baii, a placilor de faianta si gresie din ceramica folosite in arhitectura, constructii si design de interior. Compania are mai mult de 21,000 de angajati si 77 de fabrici si este prezent in peste 135 de tari din lume.
Grupul in totalitate spaniol e lider de piata in Europa, America Latina, India si Rusia. Are, totodata, si o prezenta puternica in China si restul Asiei, Africii si Orientului Mijlociu.

www.roca.com; www.ro.roca.com

Despre Fundatia We Are Water

Fundatia We Are Water este o initiativa a Roca si are doua obiective principale. Primul este acela de a atrage atentia si de a incuraja opinia publica si institutiile sa reflecteze cu seriozitate asupra nevoii de a crea o noua cultura a apei, care sa permita administrarea corecta si durabila a resurselor de apa din intreaga lume.

Cel de-al doilea obiectiv este implementarea a diverse actiuni menite sa atenueze efectele negative ale lipsei de resurse adecvate de apa. Ariile de activitate ale Fundatiei includ interventii in dezvoltarea infrastructurii, educatie, sanatate si cercetare in cele mai defavorizate zone ale lumii. Fundatia are in prezent in desfasurare patru proiecte in Ecuador, India, Brazilia si Bolivia si colaboreaza cu prestigioase organizatii internationale, precum Educatie Fara Frontiere, IntermĂƒÂłn Oxfam, Unicef si Fundatia Vicente Ferrer.

www.wearewater.org

marți, 13 octombrie 2015

Symmetrica mizeaza pe cresterea constanta a vanzarilor in magazinele de bricolaj


Business-ul Symmetrica in acest an va depasi 17,3 milioane de euro

In conditiile scaderii investitiilor publice din ultimii ani, Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producator autohton, vizeaza, pentru urmatorii 3 ani, o crestere a prezentei in retelele de magazine de tip Do-it-Yourself.

„In acest moment, aproximativ o zecime din clientii nostri provin din magazine de tip DIY, acestea fiind locatiile in care gasesc o gama mai larga de produse pentru amenajarea curtii si a casei, din care isi pot alege elementele necesare completarii unui proiect. Mentionez ca, odata cu lansarea gamelor adresate proiectelor rezidentiale, ne asteptam la o majorare a comenzilor din aceasta zona de cca. 3% anual, pentru urmatorii 3 ani”, a declarat Sebastian Bobu, Director Executiv al Symmetrica.

Comparativ cu 2014, cand vanzarile companiei in retelele DIY reprezentau cca. 7% din total, in acest an vor ajunge la 10%.

Conform afirmatiilor lui Sebastian Bobu, spre deosebire de showroom-urile producatorilor, magazinele DIY sunt mult mai atractive pentru clienti, atat datorita proximitatii, cat si a serviciilor oferite de catre acestea. Astfel, chiar daca, din considerente logistice, portofoliul de pavele este mai limitat intr-un magazin de bricolaj, clientul are posibilitatea de a achizitiona pe loc cantitati mici, beneficiind, in acelasi timp, si de transport si descarcare.

Sebastian Bobu, director executiv Symmetrica

„In astfel de magazine, cel mai important aspect este interesul si dedicarea consultantilor. Chiar daca un client este convins ca va achizitiona un produs care i-a placut, specialistii au rolul de a-l ghida si de a-i oferi solutii adecvate nevoilor sale”, a completat reprezentantul companiei.

Pe de alta parte, pentru cei care doresc un pachet complet de servicii, care sa includa atat consultanta de specialitate, cat si o executie ireprosabila a proiectului, recomandarea specialistilor de la Symmetrica este sa apeleze la locatiile producatorului si la montatorii autorizati, prezenti in toata tara.

De asemenea, in acest caz, clientii au acces direct la intreaga gama de produse, dar si la preturi atractive, comparativ cu un magazin DIY, unde pretul mediu pentru pavele se situeaza intre 40-100 Ron/mp, in functie de gama si caracteristici.

Symmetrica pavele gradina

In ceea ce priveste preferintele clientilor magazinelor de bricolaj, Symmetrica remarca faptul ca modelele de pavaj clasic, atat din punct de vedere coloristic, cat si al formei, sunt in continuare pe placul romanilor, in timp ce produsele de design genereaza, momentan, 10 procente din vanzari.

Referitor la business-ul Symmetrica, compania mentine estimarile si tinteste o crestere a cifrei de afaceri anuale cu circa 5%, pana la peste 77 de milioane de lei (peste 17,3 milioane de euro).

Despre Symmetrica

Symmetrica este o companie 100% romaneasca, producatoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, intr-o gama variata de forme si culori. Aceasta a fost infiintata in 1994 de Florentina-Mihaela Stanciu (60% din actiuni) si Florin-Cristinel Stanciu (40% din actiuni).

Prima fabrica Symmetrica a fost inaugurata in 1999 la Veresti, judetul Suceava, urmata apoi de unitatile de productie de la Podu Iloaiei, judetul Iasi (2010), si Bolintin Vale, in apropiere de Bucuresti (2011), Prejmer – Brasov (2012) si Cociu – Bistrita-Nasaud (2012).

Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele si borduri se numara Arena Nationala, parcul balnear din statiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcari cu pavele ecologice in Bucuresti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de strazi, trotuare si parcuri ecologice din intreaga tara.

miercuri, 7 octombrie 2015

8 zile exceptionale la Roche Bobois


Compania franceza Roche Bobois, lider mondial in retail si design de mobilier si decoratiuni de lux a pregatit 8 zile speciale pentru clientii sai. Astfel, in perioada 10-17 octombrie, acestia pot descoperi pachete personalizate si oferte speciale.

Toamna este un sezon ideal pentru amenajarea spatiului personal, iar pentru a fi gata de petrecerile cu cei dragi si pentru a crea o atmosfera unica, Roche Bobois a pregatit oferte personalizate la toate colectiile sale. Fie ca va doriti o piesa din colectia de Primavara-Vara 2015 sau o piesa din fabuloasa colectie Toamna-Iarna 2015, in perioada 10-17 octombrie beneficiati de cel mai bun pret.

Roche Bobois inoveaza an de an, coletie de colectie, lucreaza cu numerosi designeri si materializeaza desenele si ideile lor, fac eforturi de-a produce si practic a inventa noi materiale. Ca marturie a dinamismului sau, Roche Bobois lanseaza de doua ori pe an o colectie total noua si se claseaza mereu printre brandurile de mobilier de lux ce lanseaza produse de ultima generatie.

canape-presence-roche-bobois-2014-sacha-lakic-design

“Brandul frantuzesc Roche Bobois, recunoscut pentru creativitate, inovatie si calitate, va invita sa achizitionati la preturi exceptionale forme inovative, tesaturi luxoase si obiecte cu un design expresiv. Cu certitudine, noua colectie Roche Bobois va oferi confort si eleganta fiecarei locuinte”, spune designerul francez Sacha Lakic.

iseo-canape-ambiance-sacha-lakic-design-2015-roche-bobois

Clientii sunt invitati sa descopere in showroomul Roche Bobois o multime de obiecte superbe si foarte elegante, culori rafinat combinate, texturi si detalii impecabil alese si o varietate de materiale de cea mai buna calitate.

pollen-bookcase-sacha-lakic-design-2015-roche-bobois-presence-sofa

In noua colectia Toamna-Iarna 2015 principala tema este “Experienta”, iar aceasta este exprimata atat prin motive grafice, dar si geometrice. “Ne-am dorit ca prezenta unor biblioteci precum Helis by Philippe Bouix sau Pollen by Sacha Lakic sa provoace senzatii puternice la nivel vizual. Aceasta este experienta pe care vrem sa o oferim clientilor nostri: depasirea asteptarilor, stimularea sentimentelor si stabilirea unui dialog intre designer si client”, spune Nicolas Roche.

Roche_Bobois_2015-07-30_15-35-32_presence

Una din tendintele noii coletii este confortul, care a fost intotdeauna fundamental pentru Roche Bobois, insa a fost redefinit de cele mai multe ori prin piese moderne. “Azi ne intereseaza confortul: felul in care arata o canapea trebuie sa ne faca sa ne dorim sa stam pe ea. Canapeaua Octet by Roberto si Maurizio Manzoni Tapinassi, de exemplu, arata ca o perna uriasa”, spune Nicolas Roche. O canapea trebuie sa fie multifunctionala, sa poti sa te uiti la televizor, sa citesti sau sa lucrezi pe laptop.

Roche_Bobois_2015-07-30_15-50-55_discours

O alta tendinta prezenta in noua colectie se numeste “Fifty/Fifty si include piese inspirate din anii ’50, dar care au un aer contemporan: scaunul Tempus by Simon Reynaud sau masa de dinning Lieto by Roberto Tapinassi si Maurizio Manzoni.

Roche_Bobois_Kerria-Sacha-Lakic

Descoperiti colectia si informatii despre Roche Bobois accesand si pagina de Facebook: https://www.facebook.com/RocheBoboisBucharest?fref=ts

Despre Roche Bobois

Fondata in 1960 de catre Philippe si Fran?ois Roche impreuna cu Jean-Claude si Patrick Chouchan, compania franceza Roche Bobois s-a remarcat repede prin lansarea de produse si obiecte cu un design original. Intalnirea cu designerul Hans Hopfer, creatorul celebrei canapele modulare Mah Jong, marcheaza debutul unei colaborari de durata cu designeri celebri. Misiunea Roche Bobois este de a populariza in lumea intreaga stilul de viata francez.

Contact Roche Bobois

Str. G-ral Constantin Budisteanu 28C,
Sector 1, Bucuresti,
Romania,
Bucharest@roche-bobois.com
031 102 0670

Cemacon lanseaza un nou produs: sistemul de cos de fum ceramic


- Cemacon isi extinde portofoliul de produse cu sistemele de cos de fum ceramic;
- Cosurile de fum sunt importate de la liderul pietei din Cehia – Heluz Brick Industry;
- Performanta produsului si pretul accesibil ofera un raport calitate-pret avantajos;

Cemacon, al doilea mare producator de blocuri ceramice din Romania, lanseaza un nou produs complementar portofoliului existent – sistemul de cos de fum. Produse de Heluz Brick Industry, liderul pietei din Cehia, sistemele de cos de fum sunt recunoscute pentru calitatea si eficienta lor, performanta produselor si pretul lor accesibil oferind un raport calitate – pret avantajos.

Cu o garantie de 30 de ani, sistemul certificat de cos de fum oferit de Cemacon corespunde tuturor standardelor de calitate europene si de specialitate, cat si celor nationale, fiind recomandat de catre catre Asociatia Hornarilor, Constructorilor de Cosuri de Fum si Șeminee - A.S.F.O.C.H. Romania.

”Cosul de fum este un element important in realizarea locuintei, influentand in mod semnificativ eficienta si, mai ales, siguranta sistemului de incalzire. Cemacon s-a angajat sa ofere clientilor sai solutii eficiente pentru constructii; astfel, cautam parteneri alaturi de care sa aducem plus-valoare pietei. Credem ca, prin parteneriatul cu Heluz, companie cu o experienta de peste 130 de ani in fabricarea sistemelor de evacuare a gazelor de ardere, reusim sa adaugam in portofoliul nostru un produs competitiv pe piata din Romania, care va aduce beneficii considerabile atat constructorilor, cat si clientului final.” – Ionel Timis, Manager Dezvoltare Produse.

Ionel Timis, Manager National Consultanta Tehnica si Dezvoltare Produse Cemacon

Realizat din ceramica, un material rezistent si cu o durata ridicata de viata, noul cos de fum aduce avantaje fata de alte sisteme disponibile pe piata din Romania, este compatibil cu toate tipurile de combustibil, iar, in acelasi timp, ofera un randament ridicat pentru sursa de caldura. Mai mult decat atat, datorita sistemului in trei straturi (manta exterioara din caramida, termoizolatie din vata minerala bazaltica, tub interior din samota) care il face compact, cosul de fum este rezistent la variatiile de temperatura, iar infiltrarea aerului proaspat permisa de grilajul de aerisire garanteaza functionarea corespunzatoare.

Un mare avantaj al sistemului de cos de fum de la Cemacon este forma in care acestea sunt comercializate, continand toate ustensilele si componentele auxiliare pentru montare. Astfel, nu va mai fi necesara achizitionarea de materiale speciale de zidarie pentru a construi cosul de fum, blocurile ceramice fiind zidite cu mortar, intr-un mod rapid si exact. in consecinta, clientii vor economisi o suma considerabila de bani, datorita timpului redus necesar asamblarii, cat si al pretului platit pentru cosul de fum.

Cemacon, sistemul de cos de fum ceramic cu garantie 30 de ani

Mai mult decat atat, dat fiind sistemul complet livrat, care include toate accesoriile si ustensilele necesare, beneficiarii constructiilor pot sa-si monteze singuri cosul de fum, fiind extrem de facil de pus in opera, in baza materialelor de montaj detaliate puse la dispozitie. De aici, rezulta o reducere importanta de costuri aferente montajului.

Cu un aspect placut datorita placii de acoperire cu guler, inelelor Grand in doua culori si a palariei de protectie, cosurile de fum Cemacon permit functionarea instalatiei de incalzire in conditii optime si in deplina siguranta. Cu o greutate mica comparativ cu alte produse prezente pe piata din Romania, cosurile de fum din caramida cu diametru de 20 de cm si termoizolatie integrata reprezinta cea mai buna solutie pentru clientii care doresc un produs performant, la un pret corect.

CEMACON SA este al doilea mare producator de sisteme de zidarii ceramice din Romania si unul dintre liderii pietei din Transilvania. Compania opereaza cea mai moderna si mai mare capacitate de productie din Romania cu produse de calitate premium obtinute la costuri de productie foarte competitive.

CEMACON SA este companie listata la Bursa de Valori Bucuresti si detinuta, preponderent, de actionari institutionali, fonduri de investitii romanesti si straine; managementul companiei este unul profesionist, independent si cu puternica expertiza de sector.

Cemacon.ro

marți, 6 octombrie 2015

Architecture Conference & Expo a reunit peste 300 de arhitecti din Romania


Peste 300 de arhitecti si specialisti din domenii conexe au participat vineri, in 2 octombrie, la cel mai mare eveniment de arhitectura din Transilvania, Architecture Conference&Expo unde 15 speakeri din tara si din strainatate au impartasit experientele lor din domeniul arhitecturii.

Evenimentul a reunit arhitecti din Romania care s-au intalnit la Liberty Technology Park din Cluj-Napoca pentru a discuta despre Prezervarea Patrimoniului Arhitectural, Restaurari si Reconversii Inovatoare. 15 speakeri din tara si din strainatate precum Bas ten Brinke (Amsterdam), Charles Phu (Olanda), Serban Sturdza (Bucuresti), Serban Tiganas (Cluj-Napoca), Szabolcs Guttmann (Cluj-Napoca), Caroline Fernolend (Mihai Eminescu Trust), Iulia Stanciu (STARH), Niculae Grama (membru Pictogram), Miruna Pavoni (Pavoni Studio), Robert Farczadi (Project A), Alexandra Stoica (Das Engineering), Daniel Popa (Reynaers), Attila Beer (Alukoenigstahl), Alin Popescu (CENIT) si Attila Varga (Academia Romana) au abordat aceasta tematica in cadrul prezentarilor si dezbaterilor.

Architecture-Conference-&-Expo_DSC_3821-2

"Sunt foarte impresionat de marimea evenimentului si diversitatea audientei deoarece pe langa arhitectii prezenti, mai sunt si companii, furnizori de servicii care fac din acest eveniment o platforma foarte buna nu doar la un nivel local, ci si international. Ma simt privilegiat sa fiu aici si sa iau parte la acest eveniment, sa imi impartasesc experienta participantilor." a declarat Charles Phu, fondatorul biroului de arhitectura Office for Architectural Culture din Londra.

Architecture-Conference-&-Expo_DSC_4164-153

Cei peste 300 de arhitecti prezenti la eveniment au intrat in contact direct cu furnizorii de servicii prin intermediul zonei expozitionale, unde peste 25 de companii si-au promovat produsele. Companii de renume precum CENIT, Alukoenigstahl sau Reynaers au participat la eveniment si au impartasit publicului inovatiile din domeniile conexe arhitecturii.

Architecture-Conference-&-Expo_DSC_4173-155

Cea de-a IIIa editie a evenimentului a inclus un tur al locatiei Liberty Technology Park, fosta fabrica Libertatea din Cluj-Napoca care a fost restaurata si reconvertita in cel mai mare parc tehnologic din Romania. Cu ocazia Architecture Conference&Expo, arhitectii au inaugurat corpul D al cladirii.

Architecture-Conference-&-Expo_DSC_4319-216

Architecture Conference&Expo a fost organizat de Libero Events, agentia de evenimente si PR, B2B si B2C, sub semnatura careia au loc conferinte si workshop-uri: The Woman, HR Summit, TeCOMM, MarkDay, Architecture, Software Architecture Day, Digital Travel Forum, Cluj Sales Conference, Signal Connect, dar si targuri: Touristica.