marți, 17 decembrie 2013

Fiabilitatea conteaza. Calitatea imaginii conteaza. Performanta conteaza.

Tehnologia este in continua schimbare. Ultimul lucru pe care Fluke Corporation si-l doreste este ca dumneavoastra sa simtiti ca sunteti privati de inovatiile importante. Astfel, Fluke a proiectat cele trei camere noi cu infrarosu pentru a se adapta schimbarii. Pregatirea pentru viitor face parte din ADN-ul acestora. Puteti testa si masura cu viteza si usurinta wireless si o puteti conecta cu alte dispozitive wireless. Daca v-ati planificat sa achizitionati o camera cu infrarosu in viitor, asigurati-va ca luati una cu viitor. Fluke Corportation a lansat o noua generatie de instrumente cu performante din generatia urmatoare.

Este vorba de seria camerelor de termoviziune Fluke Ti400, Ti300, Ti200 singurele camere cu infrarosu, cu focalizare automata LaserSharp pentru imagini focalizate consecvent de fiecare data. Nivelul dvs. de incredere urmeaza sa creasca. Cu ajutorul tehnologiei cu laser de precizie, puteti focaliza tinta dumneavoastra extrem de precis si, astfel, puteti fi siguri ca obtineti imaginea corecta si masuratorile de temperatura de care aveti nevoie. Depanarea este acum mai simpla ca oricand. Aceasta nu este o tehnologie care sa dea gres. Aceasta este caracterizata de o functionare compacta, extrem de precisa, de fiecare data.

Fluke Ti400
Seria camerelor de termoviziune Fluke Ti400, Ti300, Ti200 dispune de trei tehnologii avansate: SmartView Mobile, sistemul wireless Fluke CNX si sistemul de focalizare automata LaserSharp. Sa le luam pe rand: SmartView Mobile va scuteste de necesitatea de a parasi amplasamentul pentru a transmite imaginile si/sau rapoartele; transmiteti rapoarte wireless atunci cand este nevoie, unde este nevoie; realizati mai multe inspectii intr-o singura zi; analiza pe teren; primiti raspuns instantaneu de la alte persoane sau obtineti imediat aprobarea pentru pasii urmatori; previzualizarea raportului in timp real — satisfactie imediata; interfata cu utilizatorul este optimizata pentru fiecare dispozitiv mobil (iOS, iPhone si iPad).

Fluke Ti400
Prin sistemul wireless Fluke CNX capturati pana la cinci masuratori suplimentare, cu modulele wireless CNX; instrumentele multiple transmit raportul catre camera cu infrarosu, compatibila CNX; masuratori mai rapide inseamna mai putin timp petrecut pentru descoperirea problemelor si mai mult timp pentru rezolvarea acestora; capturati masuratori de la maxim 20 de metri distanta; lista instrumentelor de testare de la Fluke, care se pot conecta wireless, continua sa se extinda. Fara o imagine focalizata, este posibil ca masuratorile de temperatura sa nu fie atat de precise (cateodata, exista o diferenta de 20 de grade) si ati putea scapa din vedere o problema. Fluke pune la dispozitia clientilor doua solutii superioare de focalizare - sistemul de focalizare automata LaserSharp si sistemul de focalizare IR-OptiFlex, oferindu-va si posibilitatea de utilizare manuala, daca doriti. Sistemul de focalizare automata LaserSharp™ de la Fluke captureaza cu claritate ceea ce doriti sa inspectati. De fiecare data. Punctul rosu al laserului confirma zona de focalizare a camerei.

Exista un motiv pentru care compania Fluke este atat de pasionata de calitatea imaginii. Imaginile mai clare, mai curate si mai precise duc la informatii mai utile si solutii mai bine documentate. Cu cat imaginea este mai buna, cu atat mai bine veti arata dumneavoastra atunci cand le prezentati imaginile superiorilor si clientilor. Modelele noastre cele mai noi de camere cu infrarosu sunt singurele de pe piata dotate cu tehnologia IR-FusionR si sistemul de focalizare automata LaserSharp™. Ti400, Ti300 si Ti200 sunt complet echipate cu camera digitala de 5 MP, o iesire video HDMI si cu un afisaj LCD de inalta rezolutie, de 640 x 480.

Fluke si-a castigat reputatia de cea mai buna alegere pentru expertii din industria electrica, pentru profesionistii industriali si in constructii. Indiferent de meserie si indiferent de locul dumneavoastra de munca, daca aveti la indemana o camera cu infrarosu de la Fluke, sunteti pregatit pentru ce este mai rau si gata sa fiti cel mai bun. Cand sunteti atent la buget (si cine nu este, in zilele noastre?), faptul ca puteti obtine calitatea Fluke la un pret accesibil inseamna ca puteti rasufla usurat. In cadrul companiei Fluke, „accesibil” nu inseamna rabat de la calitate pentru a va oferi un pret mai mic. Inseamna ca am descoperit o modalitate pentru a va oferi cea mai buna camera, in schimbul pretului platit. In acest caz, o suita a celor mai usoare, rezistente, simplu de utilizat camere profesionale cu infrarosu pe care le puteti cumpara.

Despre Fluke
Fondata in 1948, Fluke Corporation este lider mondial in instrumente electronice compacte, profesionale de testare. Clientii Fluke sunt tehnicieni, ingineri, electricieni si metrologi care instaleaza, diagnosticheaza si administreaza echipamente electronice si electrice industriale si procese de calibrare.

Fluke este marca inregistrata a Fluke Corporation. Numele companiilor si produselor mentionate in acest document sunt detinute de proprietarii de drept.

Pentru mai multe detaliii, vizitati website-ul Fluke: http://www.fluke.com/fluke/roro/home/

luni, 9 decembrie 2013

De-a arhitectura in orasul meu: an scolar 2013-2014

Programa pentru cursurile optionale De-a arhitectura se afla in faza finala de acreditare la Ministerul Educatiei Nationale. Programul educational “De-a arhitectura in orasul meu” se desfasoara deja pentru al doilea an consecutiv. Pentru anul scolar 2013-2014, cursul despre arhitectura si mediu construit, adresat copiilor cu varste intre 9-11 ani, ajunge in 60 de clase din scoli de stat si private, la un numar de aproximativ 1500 de elevi din Bucuresti si din tara (Timisoara, Arad, Sibiu, Brasov, Sfantu Gheorghe, Reghin, Cluj- Napoca).

“De-a arhitectura in orasul meu” este implementat ca o curricula optionala sau extracurriculara, cu sprijinul entuziast al arhitectilor membri si al voluntarilor Asociatiei. S-au implicat activ si Ordinul Arhitectilor din Romania precum si Uniunea Arhitectilor din Romania.
Proiectul este finantat atat cu sprijinul celor doua organizatii de arhitecti, dar mai ales din fonduri private, furnizate de companii care pun accentul pe educatie ecologica, sustenabilitate si educatie in arhitectura. Pana in prezent Holcim si compania germana Xella, prin brandul Ytong, au fost cele mai active in sustinerea De-a arhitectura.

“Copiii sunt foarte incantati de modul in care se desfasoara aceste cursuri, pentru ca se pune accentul pe observare si experimentare. Pe baza unei programe si a unei metodologii atent construite, in colaborare de psihologi si pedagogi, reusim sa facem din cursurile De-a arhitec-tura un joc, din care copiii invata despre spatiul construit, arhitectura, design dar si notiuni de cultura generala si principii de ecologie si sustenabilitate” explica arh. Corina Croitoru, fondator De-a Arhitectura.

Holcim - De-a arhitectura in orasul meu: an scolar 2013-2014
Inspirate de modelul de invatamant din tarile nordice, considerat a fi cel mai eficient in invatamantul primar, cursurile interdisciplinare sunt predate de arhitecti, in colaborare cu invatatorul clasei. “De-a arhitectura in orasul meu” a atins performanta de a fi sustinut in patru limbi: romana, germana, maghiara si engleza.

Proiectul a fost dezvoltat de 6 arhitecte, mame la randul lor, care inteleg nevoile copiilor si modul in care acestia reactioneaza la informatii noi, parte integranta din viata lor de zi cu zi. Astfel, arhitectele Mina Sava, Eliza Yokina, Corina Croitoru, Claudia Pamfil, Vera Marin si Miruna Grigorescu au atras ulterior sprijinul altor arhitecti de prestigiu, al Ministerului Edu-catiei si al partenerilor care au finantat acest proiect.

„Educatia in arhitectura si mediu construit poate pune bazele responsabilitatii sociale si a culturii urbane pentru viitorii cetateni. Prima promotie De-a arhitectura a absolvit in 2013 - 220 de copii din 3 scoli de stat si 4 scoli private. Anul acesta proiectul a luat amploare, fiind extins la 60 de clase si 1500 de copii din toata tara. Incepand cu 2016, 10.000 de elevi din 400 de clase din Romania, alaturi de 100 de arhitecti, vor fi implicati in program in fiecare an” a declarat arh. Mina Sava, fondator De-a arhitectura.

PARTENERII SI VOLUNTARII DE-A ARHITECTURA

Partenerul principal al cursului “De-a arhitectura in orasul meu” pentru anul scolar 2013-2014 este Holcim Romania, care de multi ani se implica in proiectele educationale din Romania, ca parte a angajamentului sau pentru Dezvoltare Durabila. Holcim Romania a lansat in martie 2013 si “Lectia verde – Creeaza-ti mediul!” – primul manual digital dezvoltat vreodata in Romania. Alaturi de Holcim Romania si cu ajutorul arhitectilor Adriana Comanici, Claudia Bingol, Iuliana Bratasanu, Catalin sandru, Oana Popescu, Monica Popescu, Oana Sorina Paval, Mihaela Tomescu, Ioana Rizea, Monica Sabau, Consuela Dumitru, Iulia Patru si Diana Galos si studentii arhitecti Madalina Bold, Andreea Lupu si Lucian Calugarescu “crestem” orasele Bucuresti si Cluj-Napoca.

Ytong - De-a arhitectura in orasul meu: an scolar 2013-2014
Ytong este primul brand care s-a alaturat viziunii Asociatiei “De-a arhitectura” in 2013 facand posibil programul nostru pentru saptamana Scoala Altfel “De-a arhitectura povestita”. Ytong ne va fi alaturi pentru a doua oara, in acest an scolar, in cadrul conferintelor pentru scolari sustinute de arhitecti notorii ai momentului, menite sa ii inspire si sa le deschida noi cai catre cunoastere. Conferintele se vor desfasura in cadrul programului scoala Altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun!” (2014). Brandul de origine germana Ytong este lider mondial in productia de beton celular autoclavizat si are o lunga traditie de sustinere a arhitecturii la nivel inter-national.

Crestem impreuna si orasul Otopeni alaturi de Fundatia Acvatot, cu ajutorul arhitectei Andreea Mihaela Stan. Fundatia Acvatot colaboreaza cu Asociatia “De-a arhitectura” si in facilitarea vizitelor copiilor din programul Asociatiei la statiile sale de tratare a apei potabile, facand astfel posibila o invatare concreta, legata de realitate.

Crestem impreuna orasul Sibiu alaturi Uniunea Arhitectilor din Romania, filiala Sibiu, bran-dul Pazo si arhitectii care predau cursul: Iulia Nistor, Mircea tibuleac, Carmen sandru, Anca Bordean, Alexandru Gavozdea si Livia Aruncutean.

UAR filiala Sibiu a fost alaturi de noi in cadrul trainingului de pregatire a cadrelor didactice si a arhitectilor ce sustin anul acesta cursul.

In Timisoara cursul este predat de catre o echipa entuziasta formata din arhitectii voluntari: Florina Avramut, Oana Simionescu, Dana Ardelean, Oana Aneci, Claudia Godean, Brandusa Havasi, Rethy Dora, Brigitte Hajdu, Razvan Vingan, Alexandra Garomfir, Zeno Ardelean, Thomas Strumberger, Mihai Danciu, Anda Meier, Negrisanu Daniela, Bogdan Duica, Simona Mesaros, Simona Istoc, Diana Pepici iar in Arad de catre arhitectii: Amalia Ignuta, Alexandru Leric, Diana Dihel, Laura Suciu.

Am ajuns si in Brasov, unde cursul este predat de arhitecta Deea Mihaltan, in Sfantu Gheorghe de catre arhitectii Cora Dumitrescu si Raluca Zbarcea, iar in Reghin de catre arhitectul Klaus Birthler. Am atins astfel performanta ca “De-a arhitectura in orasul meu” sa fie sustinut in patru limbi: romana, germana, maghiara si engleza.

In parteneriat cu Holcim Romania vom ajunge in cadrul programului scoala Altfel si in micile comunitati din Alesd (Bihor) si Campulung Muscel (Arges) pentru a ne juca de-a arhitectura cu elevii din clasele a III-a si a IV-a.

Obiectivul pe termen lung al acestui program educational este introducerea in scoli a educatiei de arhitectura si mediu construit, cu titlu de materie optionala precum si incurajarea si indrumarea cadrelor didactice in a utiliza mediul construit si arhitectura ca resursa de invatare pentru alte materii.

“Intelegandu-si locul ca o veriga in succesiunea generatiilor, copiii vor constientiza cat de im-portante sunt comportamentele si deciziile lor in crearea viitorului propriului oras”, spune arhitect Miruna Grigorescu, membru fondator al Asociatiei “De-a arhitectura”.

Pentru anul scolar 2014-2015, inscrierile se vor desfasura in perioada 15.12.2013-01.03.2014, si se vor realiza direct pe site-ul Asociatiei, www.de-a-arhitectura.ro, pentru un numar de maxim 100 de clase din toata tara.

„De-a arhitectura” este o asociatie care isi propune dezvoltarea si promovarea edu-catiei de arhitectura si mediu construit pentru copii, in vederea constientizarii si a cunoasterii valorilor arhitecturii, design-ului si ale urbanismului. Asociatia a fost creata de arhitectii: Mina Sava, Vera Marin, Eliza Yokina, Corina Croitoru, Claudia Pamfil si Miruna Grigorescu. Impreuna cu Filiala Teritoriala Bucuresti a Ordinului Arhitectilor din Romania si in parteneriat cu Facultatea de Psihologie si stiintele Educatiei din Universitatea Bucuresti, Asociatia De-a Arhitectura a dezvoltat un program cultural care include programul educational „de-a arhitectura in orasul meu”.

Primele etape de dezvoltare ale programului cultural precum si tiparirea materialelor didactice au fost finantate din fondul Taxa de Timbru de Arhitectura, acordata de Ordinul Arhitectilor din Romania in urma concursurilor de proiecte culturale. In prezent Asociatia a initiat un proiect de strangere de fonduri, numit “Crestem impreuna un oras”, pentru sustinerea extinderii programului educational la nivel national.

vineri, 6 decembrie 2013

Adama, dezvoltatorul rezidential si cel mai bun proiect rezidential al anului 2013 in Romania

Dezvoltatorul imobiliar de top, lider de piata, Adama, detinut integral de Immofinanz Group, a fost declarat de doua ori castigator la editia de anul acesta a prestigioasei competitii regionale CIJ Awards.

Compania a obtinut distinctiile de Residential Developer of the Year si Best Residential Development of the Year prin proiectul Edenia Titan, fiind recunoscuta astfel drept cel mai important si reprezentativ dezvoltator din piata rezidentiala locala. Distinctiile obtinute certifica eforturile continue depuse de Adama pentru cresterea standardelor de calitate in constructiile din piata rezidentiala.

Echipa Adama, in frunte cu CEO-ul companiei, Andreas Holler, a participat la Gala CIJ Awards Romania care a avut loc pe 5 decembrie la Hotelul Intercontinental din Bucuresti. in cadrul evenimentului, au fost facute publice numele castigatoare ale fiecarei categorii. Gala CIJ Awards se numara printre evenimentele emblematice din domeniul imobiliar, adunand in fiecare an cei mai importanti reprezentanti ai acestei industrii.

„Intreaga echipa Adama merita acest premiu. Compania se bazeaza pe un grup de profesionisti romani extrem de dedicati a caror implicare puternica a dus la reputatia de care Adama se bucura la momentul actual si datorita careia primeste astfel de distinctii. Calitatea ocupa primul loc in toate actiunile noastre si, indiferent de contextul economic, faptul ca obtinem aceste premii este o recunoastere a misiunii noastre”, declara Andreas Holler, CEO Adama Group.

Dezvoltatorul rezidential al anului in Romania

Adama este printre putinii dezvoltatori de renume din piata care au continuat dezvoltarea de noi proiecte chiar si in actualele conditii economice. Compania a finalizat pana in prezent peste 1.650 de unitati locative amplasate in 13 proiecte rezidentiale din Bucuresti si alte patru orase secundare ale Romaniei, asigurand clientilor un nou standard de calitate.

In ciuda conditiilor dificile din piata, Adama a continuat investitiile locale si in ultimul an. Cele mai noi faze de dezvoltare din Edenia Titan si Evocasa Optima, recent finalizate, au facut obiectul unei investitii totale de 14,1 milioane euro, alocata exclusiv din fondurile proprii ale companiei. Investitiile din 2013 sunt completate de startul ultimei etape de dezvoltare a proiectului Copou Bellevue din Iasi, estimata la 1,7 milioane euro.

Edenia Titan, cel mai bun proiect rezidential din Romania

Edenia Titan a obtinut la CIJ Awards titlul de Best Residential Development in 2013, fiind unul din cele doua proiecte rezidentiale finalizate de Adama in ultimul an in cartierul bucurestean Titan, alaturi de Evocasa Optima. Ansamblul beneficiaza de o amplasare ideala pentru un cartier rezidential nou: intr-o zona semicentrala a orasului, avand acces facil la zona de centru sau la alte cartiere din Bucuresti, dar si toate facilitatile de zi cu zi in imediata apropiere.

Toate apartamentele din incinta Edenia Titan dispun de finisaje de inalta calitate, pastrand standardele internationale. Locatarii beneficiaza si de o serie extinsa de facilitati in cadrul proiectului: locuri de parcare, paza 24 de ore din 24, zone verzi, suprafete comune atent ingrijite, spatii de depozitare incapatoare, un loc de joaca pentru copii si o comunitate extinsa de locatari.

Organizate pentru prima oara in 2008, premiile CIJ sunt cele mai importante distinctii oferite companiilor din industrie cu activitate in Europa Centrala si de Est. An de an, CIJ Journal, revista de real estate lider de piata in centru si estul Europei si organizator al acestui eveniment, gazduieste o serie de gale exclusiviste de premiere in cele cinci capitale in care apare.

Anul 2013 a fost si anul in care Adama a obtinut distinctia Highly Commended la editia europeana a International Property Awards, iar pe plan local implicarea si influenta sa economica au fost confirmate prin acordarea unui trofeu oferit de Camera de Comert si Industrie Prahova.

Despre ADAMA

Adama este un dezvoltator de top, activ in Romania, Moldova, Ucraina si Turcia. Compania a construit pana in prezent peste 1.650 de apartamente si cateva zeci de mii de metri patrati de spatii comerciale si birouri, in cadrul a numeroase proiecte finalizate: in Bucuresti – Evocenter One, Evocasa Armonia, Edenia Titan, Evocasa Optima, Evocasa Selecta, in Ploiesti – Evocasa Orizont, Bacau – Evocasa Completa, Brasov – Evocasa Viva, Iasi – Copou Bellevue si Cluj. Numarul unitatilor vandute de catre Adama se ridica la peste 1.100.

Despre IMMOFINANZ Group
IMMOFINANZ Group este una dintre cele mai importante companii imobiliare din Europa listate la bursa Compania este inclusa in indexul de top ATX al Bursei de Valori de la Viena si este prezenta si pe Bursa de Valori Varsovia. De la infiintarea sa, in 1990, IMMOFINANZ Group si-a constituit un portofoliu de proprietati de inalta calitate care cuprinde la ora actuala peste 1.700 de proprietati ca investitie, avand o valoare de piata de aproape 10,4 miliarde euro. Ca un „motor in imobiliare”, compania se concentreaza pe conectarea celor trei sectoare principale de business: dezvoltarea de proprietati prime sustenabile, special concepute, amplasate in locatii premium, managementul profesionist al acestor proprietati si un ciclu de vanzari optimizat. IMMOFINANZ Group isi concentreaza activitatea pe segmentele de retail, birouri, logistica si rezidential in opt piete regionale principale: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, Romania, Polonia si Rusia.
Pentru mai multe informatii: ProiectCasa.ro

miercuri, 4 decembrie 2013

Casa Frumoasa celebreaza 17 ani dedicati industriei de lux din Romania

Casa Frumoasa, primul Concept Store dedicat modei masculine de lux, a adus in urma cu 17 ani pe piata din Romania o formula unica, reunind branduri de top, traditia sartoriala si servicii speciale VIP, pentru a deveni in prezent cea mai exclusivista destinatie de shopping multi-brand.

Drumul catre excelenta a fost sustinut de nume sonore la nivel international, propunand un melanj aparte ce defineste esenta luxului prin colectiile Ready-to-Wear, serviciile Made-to-Measure, piesele in editii limitate, pantofii si accesoriile lucrate manual ale unei atente selectii de branduri: Scabal, Brioni, Santoni, Loro Piana, Salvatore Ferragamo si altii.

”Primul brand adus in Romania, in anul 1996, a fost Scabal, cel mai mare producator de stofe de lux din lume, promovand in acelasi timp si servicii de Made-to-Measure. A fost o provocare atat pentru mine cat si pentru piata locala intrucat clientii nu stiau ce reprezinta brandurile exclusiviste, aristocrate, de lux adevarat. Extinderea portofoliului de brand-uri, dar si deschiderea de noi magazine, a reprezentat o decizie de business fireasca de-a lungul anilor, datorita faptului ca tot mai multi clienti au devenit cunoscatori fini ai industriei, au existat deci cereri si exigente tot mai mari. Astazi, alaturi de cei 40 de angajati din cele 5 magazine, Casa Frumoasa inseamna o afacere de aproximativ 2,5 milioane euro” precizeaza Julia Kristensen, proprietara Casa Frumoasa.

Clientii magazinelor Casa Frumoasa apreciaza nu doar produsele, traditia si calitatea acestora, ci experien?a de shopping, fiind intampinati intr-o maniera exclusivista, cu servicii de primire personalizata VIP, valet parking, servicii Made-To-Measure, sesiuni private de shopping in confort si intimitate, personal shopper, style advice sau pregatirea outfit-urilor inainte de venirea clientului. Aceste detalii se regasesc pentru fiecare dintre cei peste 500 de clienti din portofoliu.

In anul 2008, in urma unei investitii de peste 5 milioane de euro, Casa Frumoasa se muta in vila din Lascar Catargiu si devine astfel cel mai reprezentativ magazin destinat in exclusivitate vestimentatiei masculine de lux. in toamna anului 2011, experienta fashion-ului de lux este dusa cu un pas mai departe, prin inaugurarea unui spectaculos restaurant, Veranda Casa Frumoasa, care completeaza armonios aura aristocratica a vilei.

In cei 17 ani business-ul s-a extins intr-un grup de lux in sine, care astazi include si alte patru magazine: Casa Frumoasa la J.W. Marriott Grand Hotel din anul 2001, Elegance Boutique din anul 2003, J.Kristensen deschis in anul 2006, Casa Frumoasa Radisson din anul 2012.

Mai multe detalii pe: ProiectCasa.ro